Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Torka sen jag flytta sängen i sovrum och jag är utan kk!

Av Maria Karlsson - 11 juni 2015 07:57

Sen bag flytta min säng in till barnens fd sovrum som dom aldrig använt med deras saker stod ju här inne och delvis gör så än idag ..= TORKA


Absolut inte alls sugen över huvudtaget på nån grabb ... energin här och placeringen tar bort all sexuell energi ALLTSÅ!


Jag gjort slut med alla mina 4 kk oxå ... jag har inget sug och är inte upplagd!


Mera känns som inlagd! 


Näääää grabbar här görs och blir inga barn gjorda inte ... det funkar inte bara Jag har låst mig på något konstigt sätt ...


Åååhhhh sen då ... hur lätt blir det för mig hitta dubbelmacka med två kk jag vill leva med tillsammans med in i framtiden då?

Nu när jag fått smaken på det ...åååhhh vill behålla det...varför bara ha 1 när jag uppenbart kan ha 2 ! 


Två flugor hmpf i en smäll! ;-) 


Nååå jag är beredd på flytta oxå och köpa stort hus nu när långgatan blev såld ... finns inte så mysse annat att välja bland.


Jag tittar på fastigheter över hela sverige faktiskt ...


Idag blir det åka rundtur med morsan i stan... mim Ida fyller år 13 juni men jag får inte träffa henne så jag skickar en present med min mamma till Bollsta.

Jävla elak karl Stefan I hate him! 


Sätt inte han vid mig för då blir det inge rolig syn eller hörsel kan jag lova !!!!!!!!!!! 


Fy faan alltså ! 


Näääää jag får hålla fast vid min dröm och tänka att någon gång kommer det en öppning även för mig trots att det inte känns så idag.


Kanske sir Väs från Sollefteå ska ta åka hälsa på Bispergs herrgård åååå hälsa på min fd. Servicelärare ... tror det skulle bli toppen faktiskt ;-) 


Nååååå nåväl .... med det!


Jag dumpat alla mina 4 kk och tänker inte ge dom mer av min energi faktiskt. Det är så konstiga saker dom säger och gör som jag har grund att ifrågasätta ärligheten utav.


Känns inte tryggt! 


Jag söker trygghet nu och då vill jag oxå ge mig själv friheten till kunna söka och ta enot den. Vilket jag inte är om jag ska ha 4 kk ... det går inte! 


Som sagt kanske till hösten men inte denna sommar vill jag det! 


Nu söker jag en sommarfling som ska få mig uopleva min första SOMMAR ROMANS! ;-) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards