Direktlänk till inlägg 25 april 2015

Roligt vara "bossig"

Av Maria Karlsson - 25 april 2015 11:19

Ny sida hos mig själv som vuxit fram 


Alltid funnits men av olika anledningae aldrig fått vara en del av mig utan alltid förblivit gömd


Men nu är det faan så roligt få leka "


Jag kör på! 


Mina regler 

Jag som bestämmer och allra bästa är att 


Det är så jävla skönt roligt


Det är inunder en saknad som påverkar mig till riktningen att iklädd domina få viss utlopp för sorgerna 


Och i jämförelse med den sorgen kan jag vara hur hård och rak jag vill samt kylig och bestämd för att ingenting kan skapa större känsla än den inom mig


Så jag är och försöker utåt finna balansen genom att kontrollera bestämt killarna för det ger balans 


Så ja jag blivit BOSSIG " 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards