Alla inlägg den 25 april 2015

Av Maria Karlsson - 25 april 2015 18:25

Äsch 


Får vara glad jag kan gå 

Att jag inte har ondare än vad det är idag


Jag får vara glad jag fött 2 underbara flickor som är den största kärleken i livet


Jag får vara glad att jag ändå överlevt dessa sista år 


Alla har bra och dåliga sidor 


Jag bestämt mig för att använda deras båda 


Sen om det blir misstycke så säger jag And so what?


Så länge jag inte får en anledning att välja en i sin helhet o är nöjd med det så har jag rätt att ta egna beslut 


Just nu är mina beslut alla mycket enklare än ensamheten sakna min Ida och Moa ... av hela hjärtat


Allt annat är piece of cake 



Av Maria Karlsson - 25 april 2015 17:24

Våren är härlig 


Jag är glad 


Och vill kramas känna värme ... ha en kompis 


Funderar på ringa ett ex kanske men det är ju slut av anledning

Samtidigt så är det ju enkelt umgås med en kompis lixom 


Det första är som avklarat ... i den sociala utbytes lära känna perioden


Men samtidigt så vet jag vad jag inte tycker om och som är tillräcklig allvarlig för att aldrig glömma 


Förlåta och förstå har jag gjort 


Inte glömt och inte fått tillbaka tillit men jag menar ...


Kan ju göra det hela enkelt 


Men det kan bli invecklat oxå 


Ååååhhhhhhhhhhhh... så diffust det blir 


Vet inte men en äkta killkompis bredvid mig just nu har ju varit önskvärt ...


Ska fundera vidare ...

Av Maria Karlsson - 25 april 2015 17:02

Bjöd mamsen på lunch 


Sen bjöd hon mig på fika kaffe å kaka på ica maxi 


Min dejt han åkte hem igår och själv känner mig lat seg och snäll 


Ganska skönt skriva av mig ...det är som förmer än vad det är med touch av ironi


Ändå skönt 


Jag sitter i sängen med benen rakt ut tv står går o jag fått massa tidningar av mamsen att läsa ...


Jag kan ju inte sitta fortfarande efter problemen sen 2013 alltså 2 år nu och kan inte sitta på en trästol ...så sängen fungerar bäst för mig 


Promenerat 4 km idag i kylan ... inte alls så härligt men det gör en gott att få frisk luft.


Kaninerna fått mat och hö o vatten

Katterna hör jag står äter just nu och hunden ska få sin middag om en liten stund


Ska dammsuga , torka lite bord å damma lite 

Sen lata lite till ... 


Bjöd mamsen på cappucino ååå såg vi bonde söker fru 



Sååååå nu hade varit roligt med lite sällskap ikväll ligga sett tv tillsammans med 


Men jag är väl inte så bra sällskap helt och hållet för så fort jag blir påmind av mitt förflutna eller om mina barn blir jag sur och vrång Ledsen och många ofta gånger gråter.


Jag ska byta bornde till en 1a i Härnösand och sen har jag avbrytit massa betalningar så jag ska få mera slantar över och för dom ska jag köpa presenter till mina flickor och skicka hem till mina tjejer från mig 


För då vet dom att jag tänker på dom 

Älskar dom och saknar dom ... 


Jag behöver inte så mycket och är inte intresserad av ytlighet heller Har inte varit till en frisör på 2 år cirkus ... kostar pengar jag inte har och får jag välja på mat och hår så väljer jag mat :-)


Mina tjejet dock behöver massor till sin ålder och identitets skapande och därav även roligare köpa åt dom än till mig själv. Bara är så ☺



Mina älskade älskade älskade flickor 


Mamma älskar er av hela hjärtat mest i hela världen 


Känn i hjärtat ! 


Av Maria Karlsson - 25 april 2015 11:19

Ny sida hos mig själv som vuxit fram 


Alltid funnits men av olika anledningae aldrig fått vara en del av mig utan alltid förblivit gömd


Men nu är det faan så roligt få leka "


Jag kör på! 


Mina regler 

Jag som bestämmer och allra bästa är att 


Det är så jävla skönt roligt


Det är inunder en saknad som påverkar mig till riktningen att iklädd domina få viss utlopp för sorgerna 


Och i jämförelse med den sorgen kan jag vara hur hård och rak jag vill samt kylig och bestämd för att ingenting kan skapa större känsla än den inom mig


Så jag är och försöker utåt finna balansen genom att kontrollera bestämt killarna för det ger balans 


Så ja jag blivit BOSSIG " 



Av Maria Karlsson - 25 april 2015 11:16

Helt otroligt 


Vilken saknad jag bär med mig 


Undrar vad mina tjejer gör 

Hur dom mår 



Saknar våra tjejkvällar tillsammans 


Våra baksöndagar 


Och våra myskvällar tillsammans 


Saknar 

Saknar 

Saknar 


Älskar mina flickor så jättemycket! 


MEST I HELA VÄRLDEN

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards