Alla inlägg den 18 april 2015

Av Maria Karlsson - 18 april 2015 18:47

Nu är det min tur


Leva ut lite fantasier jag aldrig vågat velat eller kunnat tidigare


Nu ska jag ta tillbaka lite girl power 


Jag ska leka och skapa stunder där jag själv bestämmer över min kropp och vad jag behöver fysiskt för njuta 


Min första möjlighet i livet sen jag var 16 år att faktiskt ta tillvara på ett liv som singel ensam utan behöva ta ansvar för någon annan eller för en relation


Nu eller aldrig 


Kan jag äntligen ta min sexualitet i förvar och uppleva några av mina drömmar längtan och stilla min nyfikenhet


Är tillräckligt gammal för kunna efter legatvhalvdöd på sjukhisbädden inse att vara tacksam för vad livet givet mig och min kropp och upplevt nära döden med enorm smärta för att kunna säga att det jag gavs pckså var menat att upplevas 


Så nu kör jag hela vägen 


Jag tänker inte ligga på sjukhusbädden en gång till och ångra att jag aldrig var sexuell varelse med egna behov 

Tänker inte leva ett helt liv för att ligga halvdöd och fundera över hur det skulle kännas ha riktigt sexliv varierande olika partners och dess erfarneheter ...tänker inte bli ensam gammal och ligga ångra allt jag inte njöt av som ändå är så fullt av kärlek och framför allt gratis! 


I grund och botten av de mänskliga behoven logger sexualiteten närmast lägst nästan ... 


Och som kvinna har jag rätt nu utan ansvar dör vara mamma åt mina flickor ta min sexuella sida och utforska den

Eftersom jag inte ännu gjort det och inte ännu haft många tillfällen sex alls under hela mitt LIV 


Så i väntan på starta eget företag så skall jag ligga som faan 


Det är min tur 

Det är min kropp 


Och jag har rätt att söka rätt sexuella partnern för mig 


Tänker inte prova ut mentala biten för bestå som god familjemedlem 


Jag behöver ingen sambo eller pojkvän enda jag söker och vill ha är tillfredställande jävla bra sex och vänskap


Hur svårt ska de behöva vara lixom? 


Min tur nu grabbar ! 


Er tur nu göra mig nöjd och sluta bara TA av mig 


Nu tänker jag börja ställa krav för sex 

Och jag tänker börja sätta mina gränser för vad som gäller om ni vill mysa sex med mig! :-D 


Det är min kvinnliga rätt 


Om ni vill dela min fysik så ska ni oxå lära er göra det med respekt för den kvinnliga njutningen 


Och ni bör lära er att kvinnans njutning alltid går före ert! 


Och vilke. Tur då jag läst islam för där måste mannen fortsätra sexakten tills kvinnan är helt nöjd ALLTSÅ kanske ni muslimer tror sig få sex när ni önskar men det är upp till kvinnan säga när sexet är avklarat klart för er del och jha ...



Inte alls så dumt dejta muslimska killar finns fördelar faktiskt hehe


Svenska killar gör sig ingen ansträngning för er uppfostran känner inte jag mig bekväm med gällande svebsk norm av mamma -barn och där jag fråntagits mina orkar jag inte stå försvara mig själv ... 


Det behöver jag inte göra mot andra kulturer faktiskt hihi


Så är det 


Min TUR nu njuta lite 36 år gammal 


Faaan är dags för mig nu kunna få ha sexuellt liv i första hand! 


:-) 

Av Maria Karlsson - 18 april 2015 17:12

Bjöd mamsen på lunch av gryta och bröd och saffranstårta ...


Sen åkte vi till köpcentrum ooo sen bila lite mot solumnshamn...men ska kika lite mera en solig dag en annan gång


Sen hem ge alla djuren mat och därefter min 2a promenad...


Nu ska bädda nytt och sen vila en stund ...


Lite sömn inatt vart det såååå ..eller jooo rätt så bra sömn vart det men ändå :-D ...


Ska ta vila lite ... kanske ta en fika senare men känner mig väldigt mätt och belåten. 

Av Maria Karlsson - 18 april 2015 09:12

 


Jag har alltid sprkat spel med mina flickor Den dagen då dom fick i prese t för jag hade ju aldrig råd själv köpa.dyrt med spel. Dock köpte jag datorspel för intelligens åt barnrn och jag har föesökt lära dom annorlunda lösningstänk.


Så länge sedan jag spelade schack med mina flickor saknar dom jättemycket av hela mitt hjärta.


Har smarta tjejer jag faktiskt.


Tur för mig att jag fick sällskap spela schack i m

imorse...det är ju bara lite roligare använda barnens supermario ... samma spel oavsett utseende .


Jag hoppas verkligen att min spelkompis tyckte samma sak men blev oavgjort trots att jag verkligen siktat in mig mot hans kung haha 


Mina älskade flickor saknar er så jättemycket av hela mitt hjärta.

Kanske vi får spela tillsammans snart igen både monopol och chess ... önskar det.


Önskar att jag fick vara mamma på heltid utan att andra ska styra mitt moderskap i min vardag.

Jag vill pyssla om er 

Ta hand om er och skapa bästa förutsättningarna till ett självständigt liv som vuxna.


Älskar dig Ida och Moa mest i hela världen! 


Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards