Alla inlägg den 20 april 2015

Av Maria Karlsson - 20 april 2015 19:49

     

Heeeelt slut är jag


Orkade knappt gå med Zina vovven nu ikväll blev bara några meter.


Annars 6.5 mil idag promenerat


Ååååhhhh jag är helt avslappnad seg trött och snäll..

Det var jobbig dag igår minsann 


Konstig maggen för jag har ju inte ätit mjölk eller mjöl på jättelänge och mina hembakade bröd är ju fulla med mjöl


Min mage gilla inte mjöl 


Åååhhh så har jag dammsugit (minst 1 gång per dag) sen ätit taccos ... utfodrat hund och katter och grejjat lite med spela bubble witch ...jag är 2 av alla :-) 


Sen pratat i tele men min iranske vän åååå jha kollat på hemnet ooo funderat på olika lösningar ...


Ligger sängen nu helt däckad ...orkar inget 


Få se om jag orkar en dusch senare då.


Annars saknar jag Ida och Moa 

Varje minut i mitt hjärta hela tiden 


Nåväl förslker avleda saknaden till mina flickor genom att tänka på killar istället ... funkar ganska bra Söker tröst hos det mabliga nu jag få bli ompysslad ...


Även om jag inte har så mycket själv att dela med mig av så tom jag är nu 


Nåväl 


Dumbo och Kiwi på bild ...barnens kaniner

Av Maria Karlsson - 20 april 2015 17:45

 

Jobbig helg 


Rolig

Härlig helg 


Väldigt tröttsam helg


Alldeles trött slut 


Legat i sängen hela dagen ...förutom en sväng in på affären 


Jahappsen vad gjordes söndags då? Jo


Jag gick kikade på en fastighet som är till salu 

Blev förvånad över den sköna solen o värmen i luften men dock

Helt perfekt vara ute göra en söndags utflykt på...


Intressant fastighet också


Kom hem hade jag besök

Min kompis Laban , han kommer o går som han vill han

Ingen mening försöka koppla den mannen på något sätt mer än

Vara extremt övertydlig med att jag numer inte är mamma kvinna utan bara kvinna och därmed har utgångspunkten för vår relation ändrats också.

Numer söker jag inte en 5 barnspappa med erfarnehet kan tyckas av haft 2 fruar 3 kanske ..vem vet ... som jag trodde skulle kunnat varit en bra manlig förebild mot min familj med sin erfarnehet av 2 egna flickor o 3 pojkar ... NOPP


Nu är det faktiskt ändrat nu mer vill jag ha en kille för min kvinnas del skull och då gäller andra regler för vår kontakt ...

Det är helt enkelt bra paket och bra sex


Och har killen träffat mig 13 gånger typ nu men inte ens skulle känna igen kroppsliga delar av mig då är det inte bra kvinna/ man relation sexuellt.


Nopp


Nu har jag träffat andra killar dejtat och haft en mysig framför allt rolig skrattfylld dejt samma helg med annan kille  

Åååådå är det mera intressant nu för Laban säger ju att han bara 

Haft intresse av mig som komma gå / då han har lust på hans vilja ååå inte visat mig han tycker om mig ...snack om inga känslor osv. Osv. Osv. ... mycket jobbig man! 


Så början på något nytt och avslutat ett annat : Laban å jag är bara kompisar nu. Vilket fungerar rätt bra ...förutom att en hel söndag enbart skällt skällt skällt skällt skällt skällt tar alla mina krafter också.... mycket slitsam söndag faktiskt


Sen ringer min nya iranska kille då jag sitter med Laban och det är och blir konstiga stämningar helt plötsligt

Sen sms annan kille och en 4e plinga kik osv ... 


Tom. Blev erbjuden av den 5 e killen i lördags att få provåka motorcykel med honom. Vi ska göra det en annan gång, jag var ju ute på affären då med mamsen.


Jaaaa men vaddå GÖR SOM JAG VILL tills någon fångar in min kvinna och än har ingen gjort det direkt 


Jag är fortfarande singel ensam och precis börjat uttrycka mina egna behov och förklara vad jag vill ha hur det ska vara och tänker inte försköna verkligheten bara för inte såra eller skapa obekväm reality check! 


Vill en kille ha mig nu får dom helt enkelt uppvakta mig!!! 


Ju bättre manligare uppvaktning ju större chans få behålla mig som sin kvinna 

Men ännu är jag inte någon egna kvinna 


Inte än ! 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards