Alla inlägg den 27 april 2015

Av Maria Karlsson - 27 april 2015 19:44

 

Fryser ju jättemycket ååå gjort hela dagen 


Inte vet jag vad det är för kyla grad antal ute men inte är det annat än isande frossa i min kropp


Besök inatt .. han åkte imorse


Hade glömt bort hur varm en grabb kan vara och hålla om mig 


Ganska ... ganska ... varmt upplevelse som utan stress uoolevs väldigt annaorlunda ...svårt ta emot men det går ju ...trots min väldigt många år oerfarenhet dela säng med en manlig värme ...


Sådär sen jag va ilag med Tommy sir väs ...men Jimmy Labanos han ... han håller ju aldrig om mig och skäller på mig om han blir störd i sömnen kl 20 på kvällen! Skett 2 gånger nu ... en gång för att jag pratade högt och 2 a gången för att jag spelade musik på mobilen o spelade bubble witch SUR GUBBE LABANO!


Alltså inte sen kanske januari 2011 ... 


Det är annaorlunda nu då inte min närmiljö stör och tar min e ergi och tabkemönster att våga bryta mina mönster sova ensam


Jag är ju en som vänder på mig rör mig byter sovställning och drar i täcken och drömmer ååå allt möjligt så ligga bredvid någon annan är lite mentalt osäkert faktiskt 


Men vad gör det om värmekillen åker hem vid 6 på morgonen ( då jag kliver upp) ååå åker hem sover i sin egen säng ... behöver inte gnälla på dålig sömn då inte hehehehehehe


Så nåväl jag är gladare 

Jag själv är väldigt lugn 

Kanske aningen snål men vaddå ... 


Det är skönt att få börja vara sig själv (inom parantes) ååå börja leva livet på nytt och bygga upp allt på nytt 

Vilket det är så för mig 


Det känns som att jag kan tänka mig sova med värme kille flera gånger bara han åker hem direkt sen ...bra start börja med lite smått .... små steg i taget 


Ibland kan jag få gammal käbsla till ytan inom mig å jag blir lite panik låst ... men jag har så lugna dagar nu så paniken kan jag mentalt medvetet prata mig själv till rätta med ... men klart att det märks väl på mitt beteende under tiden ... hahahaha 


Vad spelar det för roll då Det är som det är å jag är inte så mycket under pressad vardag längre som i Kranfors och jag i mig själv finner gkädjen igen blir snällare och mera ödmjuk


Om jag har rätt ... om närniljön i Kranfors skulle det betyda på att mina barn utåt sett tappat energi blir "lugnare i beteende men stressade i mentala biten ... mer kyliga hårdare och elakare ...

Om jag har rätt så om närmiljön så ...



Usch så hemskt ...mina mina mina älskade flickor ...


Kanske mammas killar värmer mig så mycket nu att jag kan ge er all värme från mig sen ...ska jag krama om er å ge er av min energi så får mammas karlar ge mamma värme ... vart ifrån karlarna tar sin energi ifrån ....öööhhhhh vette faan spela roll hahahahshshshahahshahahaha *skratt* 


Mammas flickor 


Nä nu sängen coca cola å chips ... framför tvn :-) 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards