Alla inlägg den 22 april 2015

Av Maria Karlsson - 22 april 2015 15:21

  Måste få busa 


Lever bara 1 gång och den var ju nära dö 2013 så ... nu är jag mestdels glad jag får denna möjlighet.


Hahaha inte alls van att någon försöker hålla koll på vad jag gör så måste småbusa när jag har min frihet hihihi 


Klart jag tar chansen jag är VILD otämjd och busig 


Bara så jag är ... med glimten i ögat  .. såklart 


Roligt överraska busa och göra konstiga saker 


Nu när jag inte behöver ta hänsyn 


Riktigt skojjigt är det ju verkligen :-)


Så lite sex skämt emellan raderna åker iväg en del över dan för att vi ensamma singlar ska få känna oss som lite mer än ...

Det som ni i par sambos tar för givet ...det får vi ta oss tid till bygga upp , vi tar inget för givet 


Åt stark strimlad torsk med sallad till middag ... o ost chips 

Rätt så gott kan äta sallad med lax torsk köttfärs m.m hela veckor om jag hade chansen alltså 


Så okey jag har bus SO WHAT 


Måste få busa jag oxå nån gång i livet ... för ung vid 20 för ganmal vid 45 + ( som kvinna ) 35 ganska så mitt emellan 


Måste jag ta chansen !!! Annars för sent i livet 

Snart är jag väl mormor ... åååhhhh då passar verkligen inte in bestå som sexuell momma lixom inför barnbarnen ... vem vet 


Om några år kanske SÅ lika bra passa på leva min kvinna livet nu


Det var ändå ingrn som brydde sig då jag låg på sjukhuset 

ALLTSÅ den SMÄRTAN som inte ens medicinen tog bort ...trodde jag skulle dö av smärta alltså så in i helvete ...fokuserad mentalt med att förflytta smärtgränserna dygnet runt alltså 


Var ingen som gav mig hjälp 

Fanns ingen som trodde på mig då heller 

VARFÖR? 


Sen den dagen har jag aldrig blivit mig densamma .. från den stunden av enorm smärta kannjag aldrig uppleva livet som förr 


Jag är ANNORLUNDA 

Uppskattar allt annat än det pengar kan köpa 


Trodde jag då att det fanns en omtanke kvar till mina ex pojkvännet så DOG dom känslorna samtidigt som jag 


Att ingen brydde sig att inte ens han som skrek åt mig Kommer aldrig släppa dig du är mitt livs kärlek ... hmmmm Bull shit alltså


Du fanns inte vid min sida då jag mest behövde ... faktiskt


Nå lite charmigt att så fort jag försöker busa lite då ringer den där iranske grabben...det är som att han känner på sig 

Hahaha så jag småflinar då han frågar vad jag gör haha så känner jag efteråt att ... njar jag får nog bromsa in mig lite ...


Hahahaha ... mmmm fast precis det jag behöver haha


Äsch då hålla ordning på mig haha Nåväl får väl se hur han klarar av tämja mig då för jag kan mina grejjer alltså... 

Smart 

Listig 

Testar gränser 


Konstigt nog så har grabbarna lärt sig hantera nig allt bättre å bättre mot mitt suckande ... dom håller sig längre nu för tiden hehe


Jag brukar som mest behövat bågra få testperioder skriftligt ...eller maximalt 1 dejt innan jag kör blåsta vindar och rör om rejält så dom tappar balansen ...hehehehe 

Faktiskt riktigt jäkla bra på drt hela 😆


Men nu har som jag öppnat upp mera och finner tillbaka till gamla " bekanta " utbytt många ord med tidigare år och jag tror det ger en viss trygghet ändå 


Men nå inte så snällt att afganen dumpade mig Fy skäms på dig Tiger! 


Fast det är ju sådär för och nackdelar ...gäller att fördelarna överväger i sin helhet för båda två 


Tänker ändå skicka grattis sms på söndag då han fyller år , sådeså! 


Gör vad jag vill jag! ☺


Nä nu hoppas jag på en bra träff på simhallen snart 

Ska ta promenera mina 4- 5 km ner till stan och tillbaka men först en kortare rastning med hunden före ...


Tvätten avklarad 8 h ... det är en arbetsdag bara sköta tvätten för mig själv om jag haft barnen har jag fått räknat med minst 3×4 h veckan minst ... det är mycket tid jag kunnat arbetat istället någonstans fått betalt för ! 


Så är det med tvättstuga ... funkar som singel men inte med 2 tonårsbrudar som har gympa , idrott och kvällsträningar, då krävs egen tvättmaskin alla gånger . Bestå som ensam med tvättstugetid uppbokad och samtidigt sköta skjutsning o all annan hem sysslogöra fu gerar inte med tvättstuga. 

Nog mycket för sammanboende par att få tiden att passa och då har dom egen tvättmaskin och 4 händer o armar att fixa sysslorna.



Går inte bara uppboka sig i tvättstugan då inte om man måste vara ansvars fylld vuxen ☺




Av Maria Karlsson - 22 april 2015 08:48

Hur länge måste jag vänta på få starta eget ?! 


Hur ? 


Jag tänker faktiskt dejta å dejta å dejta tills jag får starta eget och köpa in min fastighet.

Det är jätteviktigt för mig !


Men om inte drt faller sig på plats då tänker jag trottsa .... 

Vara olydig och extremt bökig! 


Det är väl det enda som lär fattas uppfattas av finansiärerna ! 


Minsann 


Fastighet = mia snäll 


Ingen fastighet = mia olydig 


Så väldigt enkelt förstå men karlar är ju i visst huvud jävligt trögfattad och i andre huvve jävligt enkla - måste vara jobbigt behålla normal nivå mellan dom huvvena ..funkar inte den logiska får man helt enkelt använda den ologiska ...och nog funkar den kopplingen från der huvve till andre huvve ... 


Så vill ni ha mig olydig GÖR SOM JAG VILL Mia då ... 

Då ...

Då... 


Håller ni mig utan mitt livs företagande utan fastighet! 


Gnäll inte på mig! 


Av Maria Karlsson - 22 april 2015 08:31

 


Började kolla fifty shades of grey 

Den var bara sådär bra ...saknade mera åtrå och hetta i den filmen jag faktiskt

För ett så stort rum med massa leksaker var det då inte mycket man fick se för någon som mig som inte har en aning om vad bdsm innebär ... bättre o mer innehåll hade kunnats behövts anser jag.


Sen började jag kika på farliga förbindelser men dock jag måste nog påstå att efter läst 2 brev nästan 3 brev i boken var ju filme. Skitkass titta på 


Jag har ju iofs lite kvar titta på filmen men urskiljningen av dessa mera hemlighetsskrivandet finns då inte med i filmen och det var stort minus faktiskt 


Nåväl ...


Tvättstuga idag 7-15 kör jag sen ska jag in på stan inför en träff med simklubben inför få möjlighet hjälpa till idieellt som simlärare, vilket jag är diplomerad inom.


Sen ska jag väl börja planera för mina dejter som komma skall hihihihihi ...


Åååååååjojoj vad spännande 


Mystiskt 

;-) 


Har ju lite att få blomma ut faktiskt anser jag och hoppas ju på att grabbarna kan plocka fram min kvinnlighet genom sin manlighet 


Jag är extremt svag för manlighet alltså det är ju bara så åtråvärt i mina ögon alltså ... å bara tanken på att grabbarna bara kommer bli mer å mer å mer sexigt manliga gör mig galen :-D 


Jag menar ...finns inget bättre än få uppleva sig själv mot en man alltså 

Däri finner jag min kvinnlighet och det är just den jag saknat 


Mmmmmmmm.... fram med den manliga sidan ! Haha


Jaha cirkus 8 km promenader igår ... får se vad jag hamnar idag då... bra röra på fläsket och bli medveten.


Sen det här med dofter ...det är alltså helt otroligt! 

(Nog sagt om det)  finns ju vatten o tvål , hur svårt kan det va h


*skratt* 


Få se nu då , varje dag full med uppgifter. Helgen bokad o dagarna innan så så så så tror jag börjar få balans igen 


Inte helt balanserad ännu men jag kanske blir :-) 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards