Alla inlägg den 26 april 2015

Av Maria Karlsson - 26 april 2015 12:52

Jag är oftast sur tills jag anser att personen i fråga verkligen insett och förstått min surhetsgrad


Men ... oftast finns det faktiskt motivation att kunna vända på surt till sött så....



Jag erbjudit en DEAL med Tommy min ex pojkvän 

Eftersom han är den ende killen som "bott hemma hos mig o flickorna och vi umgåtts som en familj tidigare år.


Lätt för flickornas pappa och sambo 2 mot 1 tala nedlåtande om mig .... men vet ni vad ? 


Jag kan faktiskt oxå intyga 2 mot 2 för sätta lite press mot socc totala osanningar om mig och be mitt ex ringa in sätta lite PRESS mot damernas uttalande genom.själv intyga sin egen uppfattning.


Till exempel oförmågan den kvinnan alltid haft att hälsa socialt ... lätt vara viktigpetter mot mig då man står 2 mot 1 


Men nu hoppas jag Tommy ringer in sin verson av den äkta bilden.


Om Tommy du gör det för mig lovar jag bli SÖT och glömma det förflutna in i framtiden.


Du har mitt ord på det 

Av Maria Karlsson - 26 april 2015 09:19

Sir väs

Laban 

Tiger 

Mamba 


Känner mig nöjd ... faktiskt hahaha 


Vilka fina smeknamn ... alltså 


Precis lika fina som deras egenskaper och dom är MINA! 

Av Maria Karlsson - 26 april 2015 07:47

Nuni har ni väckt den björn som sov så lugnt 


Nu ni har ni riktigt retat upp min inre björn


Bestämmer jag mig för att det är min stad så är det!


Jag har ett huvud längre än alla ert ihop TYDLIGEN 


Slåss tillräckligt bra för ge alla karlar en match att räkna med 


Jag kliver rakt in tar min plats nu! 


Slut med tramset alltså för jag ensam är starkare än 3 av alla er


Jag är synsk klävoajant åååå läser av exakt exakt och bygger min grupp starkare än er alla har förmågan till ...


Jag har mitt spindelnät efter dessa år

Var såååååå säker så säker ;-) 


Min tron 

Jag som står VIT brud där och mina regler som gäller! 


Tar det jag vill av er grabbar 

Ni ska följa mig genom eld och vatten 

Genom tid och rum 


Enkelt 


Genom min listighet är ni starkast 


Kan myndigheterna göra så här mot mig 

Kan vi göra allt mot dom


En robin hood i återväxt vi växer oss starka 


Med mig ska jag kämpa för dom svaga 

Ta av de rika 


Nu jävlar ! 


Flytt er urvägen nu kommer jag! 

Av Maria Karlsson - 26 april 2015 07:22

  Det var inte mitt fel


Titta på er själv som tänker mer på er själv än ställa enkel fråga 


Maria vad önskar du jag gör ?

Maria vad behöver du?


Ska dä va så här då behållet jag allihop på sina egna sätt


Jag har strikt ledat upp riktlinjerna för var och en av dom


Det bara ställa upp och följa order!


Herregud alltså kan undras vad har de haft för sexlek tidigare 


Ingenting eller allting 



Äsch orka....


Så skyll er själva 


Jag kan se styrkor o svagheter och är bäst på stärka svacheterna så enkel ...


ENKEL?


UP YOURS ! 


Blir långt ifrån enkelt hädanefter ...ska göra mitt bästa hihi


Äschdå ... nu bestämmer jag!


So what 


Vill man ha lite beröring i det här landet får man visst dra i spindeltrådarna och locka hit den som är mest lyhörd och ger tid 


So jag sms sir väs ... sa helt enkelt... Kompis? 


Med en Godmorgon hälsning där jag fortsatt med Benmassage? 


Hahahahaha alla har sina fördelar och jag har rätt använda mina nackdelar för att uppkomma balans i detta trauma jag upplever känslomässigt alltså 


Såklart 


Jag tar min ungdom nu jag ååå leker med det manliga som om de vore mina lydiga undersåtar och slavar


Gör som jag säger ! Kanske jag blir glad j slutändan men just nu är jag fruktansvärt sorgsen ...åååhh så länge jag är sorgsen balanserar jag upp det med den omkringliggande kontrollen 


*SMISK* FY SKÄMS* ;-) :-p

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards