Alla inlägg den 24 april 2015

Av Maria Karlsson - 24 april 2015 19:53

Det blev en dejt nummer 2 ändå 


Så roligt få bjuda på middag o sådär ...


Lite olydigt ändå är roligt få vara. 


Faktiskt :-)



Nåväl nu inväntar jag lets dance hehe 


Såärdet! 


Som det är :-p



Av Maria Karlsson - 24 april 2015 15:59

         

Av Maria Karlsson - 24 april 2015 12:36

     


Allt jag kämpat så hårt för att få en egen familj och ett nytt andra hem Inte stebsätter utan ett nytt ... hamnar jag istället i olika boenden , blir hotad, mina djur blir hotade och misstalas sanningen och tvärtom gäller principen. 


Så här ser mina möbler utan 50% av det som ännu är helt ... mögel för inte haft plats för det.


Nu har jag ju en valkong och får plats ned denna till ordna en möjlig matförvaring till grillen men inte är det roligt ta emot ...se att allt bara blir så dåligt skick 


Kostat pengar som kastat i gavet utan möjlighet återfå det


Faan vad deppig jag känner nig ena hårda påminnelsen efter den andra och undrar folk vad jag gör så svara att jag använder 8 h dag för rengöra möbel efter möbel från mögel ... 


Inte tänkt på bieffekterna av socc i Kranfors alla beslut inte ... näääää ...jag som får städa efter beslutens effekter. 


Inom alla områden ! 


Just det jag klagat om och är sjukskriven för nu!

Av Maria Karlsson - 24 april 2015 11:17

Skapar mig en osann bild av mig själv? 


Att andra i min omgivning inte tycker om mig tydligen


Hur faan ska jag kunna se tillbaka nu och känna tillit 

För det är då bara positiva feedbacks jag fått höra men kanske det var LÖGNER 


Min syn på mig själv är att jag är 

Osäker tjej 36 år gammal med väldigt låh självkänsla som aldrig upplevt en äkta sann trygg kärleksrelation.

Jag är trogen och stödjande till mina vänner.

Jag är en fri levad själ som tror på en tillväxt inom sig själv bredvid andra själar inte delad själ och på såvis leva i beroende av en annan människa.

Jag gör mer för hjärtat än för pengar

Jag vill göra bättre om jag kan 

Söker mening med min vardag som skapar en käeleksfull stämning och med den oftast massvis med barn.


Men min syn på mig är FEL ebligt socc ME utsago tydligen stämmer inte alls det och tydligen stämmer inte bekantas tycke om mig ... 


Det hade ju varit bra få vetskap på vilket sätt Malin E anser jag har en overklighet om min person. 

Det hade ju varit bra då veta på vilken given situation jag hittar på osanningar och om vad ? 


Drt är så jävla fruktansvärt ILLA genomfört av socc Malin o resten av skaran i Kramfors 


Vilka är de andra som säger sig veta att min uppfattning om mig själv är felande? 


Tycker vem och varför ? 


Tycker alla i Kramfors att jag är så hemsk ? 


Jag kan ju inte visa nig i Kramdors alltså 

Det är fruktansvärt henskt verkligen på alla sätt och vis 


Det fungerar inte ...jag vet ju inte vem som säger jag är osann om vad jag vet inte vem som tycker att min person är felande och på vilket sätt jag vet bara att det av framstår att INGEN pratat väl om mig.


Det är ju helt tydligt 


Så mycket illa jagvfått höra och läsa sista året är förmer än vad jag ORKAR med 


Stefan pratar illa om mig 

Therese pratar illa om mog

Stefans pappa 

Socialens kärringar både öratar offentligt och skriver tydligt son negativa syn på mig

Mina systrar har verkligen anammat en överklass bortskämd distansiering ochvuttalat sig illa om mig 

Mina killar blir sura då jag gör slut 

Jhaaaaaa... sen den anonyma anmälaren tycker illa om mig 

Och sen tydligen dessa alla andra som Malin beskriver om att jag pratar osanning och inte själv har insikt om min person


Att jag gör fel som söker hjälp hos polisen


Jag får inte enligt Malin på socc ringa säga att jagvoch barnen är utsatt för psykisk misshandel pga pappans asperger oförmåga

Jag får inte ringa säga att någon förföljer mig som anonym 

Jag får inte ringa säga att pappan tog barnen och sedan hotade barnen att inte få gå hem till nig ochvstraffade dom

Jag är hotad jag hålla tyst och ges mubkavel


Malin på socc skriver ju att det är fel av mig söka hjälp av rättsväsendet ... och att jag är en dålig förälder som gjort det.


Herrwgud vad ska jag göra då?


Jo jagvsöker stöd hos de kriminella gängen istället där tysligen är mer accepterat för socialen i Kramfors 


Jag menar ... pappan har ju dejtst HA döttrar och umgåtts med såna via sin samvos släktingar i Göteborg tydligen ...


Det är helt okey att barnens pappa gjort så 

Så det är väl mer accepterat då att bag gör liladant hädanefter ...



Inte lösa olikheter konflikter eller utsatt för känslomässig utpressning genom stöd hos polisen det är inge bra lösning 


Utan fixa det i det dolda hos ett annan gäng än det som styr Kramfors det är verkligen helt okey 


Jag menar konstruktiv kritik från Malin E och socc kärringarna att säga det är fel av nig söka hjälp från ttsväsendet MEN dom kan inte konstruktivt förklara vad rätt sätt att lösa konflintwr själva är . 


Mycket konstigt att Malin har sitt yrke kvar faktkskt i min utbildning på universitetet skulle ett sådant uttalande kritik utan förslag på förbättring ges STORT UNDERKÄNT 


Vad faan är bäst sätt LÖSA misshandel då????????

Av Maria Karlsson - 24 april 2015 08:16

Jag är i obalans

Behövs inte mycket påninnelse för att få mig ur balans och det lyckades då morsan jävligt bra med igår.

Göra tvärtom , reta och sätta press mot mig för att Stefan o Therese ska få vila varannan helg.


Jag svara enkelt DOM VILAR HÄLFTEN VARJE JÄVLA DAG FÖR ATT DOM ÄR 2 SOM SKÖTER HEMMET -JAG ÄR ENSAM ! 


Vad faan ska dom ha vila för ? Dom har ju 4 armar 4 händer och kan hjälpas åt i sin EGNA FAMILJ! 


Tydligen PRESSA MIG FORTFARANDE ÄNDRA MITT LIV FÖR VAD ALLA ANDRA BEHÖVER! 

Men vem tänker på mig? 


Ingen jävel så tro faan inte jag tänker sänka mig tillbaka till ett bevisat situation där känslomässig utpressning är en vardags förteelse not mig och mina flickor i Kramfors och som Socialen stöttar!!!!


Faan förbannad jag blir! 


Sen det här bli påmind massa tjat om nitt ex o älskarinna o bäbisar åååå faaaans skit alltså! 


Jag gjorde slut med killen i Sollefteå för att han ljög! 


Blir aldrig han å jag tillsammans igen ! Acceptera och skaffa en ny flamma åt honom helt enkelt, någon som är dum i huvve och inte ser igenom manipulerande leverne! 


I dont give a fuck for denna Anki anna anncatrin or what fuck ni kallar er drottning för jag lever under ytan och hon lever ovan ytan! 


Just get the fuck out of my life! 


Härnösand är min stad så håll för faan upp skyddsmurarna grabbar! 


Alltså jag är så knäpp som faller för varje lockelse och morot dom lägger ut alltså... fasligt irriterad jag blir! 



Ovido - Quiz & Flashcards