Alla inlägg under april 2015

Av Maria Karlsson - 29 april 2015 19:28

 

Usch för vakna till denna kyla idag 


Valde gå kortare promenader också 


Tvättstuga 6 tvättmaskiner ... det rullar på med smutsen här hemma minsann 


Trött idag sov från 15 till 17 strax efter tvättstugan


Laban kom hälsa på mig igår , jag var inte sur längre utan jag fick nog ur mig skällningen tillräckligt förra söndagen 

Men vaken till 3 inatt ...pratade mest hela tiden och Laban vlrv sur på mig och sa han gjorde slut ...


Då frågade jag :-vad gör du slut på ? 


Och det kunde ju han inte svara på ditekt ...men vi pratar mest om allting och vi är ju väldigt olika ...så differensen mellan våra perspektiv är ju enorm 


Nåväl 


Karlar överlag alltså ...


Sen blev Mamba sur på mig idag för att jag sa jag " gosat med " Laban ... :- Så onödigt tycker jag , svarade jag bara på det.


Så nu är jag trots allt kompis med både Laban och Mamba och jag menar jag är ju sååååååå SÖT så deras surhetgrad nivå är mestdels piece of cake för mig basa lite till total sötma 


Sådeså


Men ...

Jag har pms ... det är inte roligt alls 


Magen tjock 

Bröna sväller å ömmar 

Jag kan sova flera extra timmar 

Fryser 

Är jättehungrig 

Samt ovanligt känslig o ömtålig 


Ahhhhh så jha Tiger han svara Tack på mitt Grattis sms :-) 

Vi kanske ska träffas framöver ... vi håller på deala 


Och Mamba lagt in ett förslag som jag överlägger just vid detta skrivande stund 


Laban han fick jag fjäska lite för han vart trots allt lite putt igår o åkte hem mitt på natten åååå jag berätta jag träffat Mamba ...Laban svarar aldrig sms men han blev nog glad då jag fjäska lite.


Men Sir Väs har inte svarat på mina sms 

Han sms inte heller och ja då jag var sur förra året våren då då då blockerade jag honom via ett program på andra mobilen och nu har jag glömt mönstret för kunna öppna upp gamla mobilen och låsa upp blockeringen , ahhhh nåväl ... 

Om sir väs ringde mig o blev bortkopplad av blockeringen då blev han väl ännu mera sur sen sist ... oj oj oj oj 


Ahhhhh... nu sitter sängen som är nybäddad ... konstigt nog bäddas det ofta nuförtiden här hemma 

Kan inte förstå varför hahahaha .... *blink* 


Ahhhh grabbarna känner varandras doft är väl inte så uppskattat men är inte mitt fel att jag inte på grund av ryggen klatar av sitta i min 17 år gamla soffa. Och bor ju så litet att sängen är min sociala soffa för att jag ska kunna sitta prata lite längre än 10 min på en köksstol då jag får ont i ryggen av sitta på trästol oxå 


Så därav måste jag ju anpassa mitt boende och förutsättningarna med att jha erbjuda mitt sällskap sittandes i sängen.


Ingen som bryr sig om mig och min rygg och socialen har inte riktlinjerna för att hjälpa mig till annat boende eller nya möbler och sjukvården dom har inte ens bett mig komma tillbaka för åter kontroll sen alla mina akuta färder in till sjukhuset 2013 ... och ingen sjukvård som skickat hem stol eller soffa eller annat heller för stödja min vardag hemma 


Så jag får helt enkelt lösa det funktionsmässigt med det som redan är tillgängligt 


Och har man killbesök kompisar i sängen / soffan o dricker te / kaffe fikar och ser film / tv o äter godsaker då måste jag ju bädda om eller bädda nytt överkast osv


Skulle behöva ny soffa 

Ny stol för min rygg 


Och nya sängkläder 


Verkligen.... 

Av Maria Karlsson - 28 april 2015 14:24

När jag bodde i Brunne i Kramfors var jag vakt 


Jag satt vakt carjr dag flera timmar för alla barn som lekade ute 


Nu blir det 2 a.sommaren utan mina barn ...och utan vakta


Min huns Zina är väluppfistrad för hon skäller aldrig ute

Det är min grannes schäferhane som alltid sitter utr skäller för dom.som.går förbi ... 

Även om hon ägare är uppe i lägenheten.


Jag själv lämnar aldrig min hund ensam ute ... 


Går jag in får min Zina följa med och det är viktigt för att andra barn kan bli skrämda


Jävulskt irriterande höra den där hunden skälla och jag är irolig över att folket ska tro det är.min hund som skäller 


men så är i te fallet alltså 


Hundens klor klippta 

Luktar gott 


Ungefär som jag fick göra med Laban ... in i duschen !!!! 


Urka!


Ingen skillnad tvätta en hund som en karl

Samma lydnad vettni haha 


*ASG* 

Av Maria Karlsson - 28 april 2015 13:57

     

Av Maria Karlsson - 28 april 2015 07:09

Jag var så jätte jätte jätte sur förra veckan 


Fast nu är jag gladare 


Jag kom på att jag kan bygga en inglasad servering som kan avhjälpa bristen på ytan i huset.


Mycket bra ide anser jag själv hihihihihhijiji Jättebra lösning beroende på kostnaden och det har jag intw räknat upp på men jag kan ju bygga uteservering inglasad och sen leasa inventarierna som är lös sittande ... 


Då kanske det hela fixar sig trots allt ändå hihihihihi jooooo 

Jag tror det även om drt hade varit bättee med grannhuset men kan ju alltid flytta ajtiebolaget eller mig själv privat sen bredvid om jag skulle vilja hihihihihi ...

Av Maria Karlsson - 28 april 2015 07:07

Arg på er ! 


Fy skäms ! 


Hade jag bröder så hoppas jag dom varit bättre än alla er ! 


Ni är kassa bröder! 


Ingen ordning alls på er åååå jag är sur * Lilla MY* SUR 

Sur 

Sur 

Sur 

Suur 

SUUUUUUUUR ! 


Hur hade ni tänkt göra mig glad nu då? 


Kan man ju fundera över ...

Av Maria Karlsson - 28 april 2015 06:47

Det är väldigt knäppt 


Ligger i sängen smaskar upp sista i påsen 


Haha helt otroligt 


Inte sexigaste kanske jag kan göra i sängen på morgonen


Haha 


Äsch Who Cares ? :-) 



Gott ju har ju vätska i brösten ååå magen lite svullen...

Känner mig mullig o inte direkt så attraherabde heller 


So what


Det som är så bra vara singel hehe kan själv styra då jag känner mig vackrare busig än såna här sega lata trolldagar haha


Smaska!!! 


Mumsigt ju ;-) 


Nåååå nu har jag fått återfått min energi iaf sen Labanos var hem till mig 

Han sliter ut mig alltså Tur han åker så jag slipp han mellan varven haha hahaha jobbig kille FOSTRA haha


Ouppfostrad man! 


Hahaha 


Saknar Tiger som dumpa mig ! Dumma Tiger som inte vill leka med mig mera :-/ 

Rak på sak killen sexig som faan oxå 


Tur jag har Mamba för han får mig skratta verkligen Han gör mig jätteglad och är skön hela han ...helt rätt en skön snubbe! 


Men Sir väs låtsas kungen min han är nog oxå sur på mig för han sluta sms tillbaka då jag bara erbjöd min vänskap


Ja men vänskap är väl bra tycker jag allra helst en SÖT vänskap är bättre än en SUR vänskap anser jag eller ingen vänskap alls 

Alltså finns nog sällan en kille som visar sina känslor via kropps språket ...jätte enkelt läsa av sir väs... han talar genom sin kropp han, övertydligt och så även hans son. Förr iallafall nu vet jag inte.


Labanos han kan säga göra vad han vill han för att hans ögon säger allt ... spelar avsolut ingen roll hur bökig han är eller glömsk eller sådär klumpig för jag behöver bara en lugn blick i hans ögon så blir hans kinder alldeles rosa och han blossar inför mig ... skulle tro att bästa sättet landa Labano är ge honom en fotmassage faktiskt samt binda fast han vara extremt övertydlig bestämd ... det vet jag för jag testa sist ... ;-) 


Tiger han är enda som är jävligt rak på sak mot mig ... sexig som tusan och en lite alfahane anser jag ...han säger direkt vad han tycker och får mig ur balans. På drt sättet respekterar jag honom lite mer än andra och blir trygg. Det är viktigt våga prata öppet och det gör han En väldigt bra ledare i sitt rätta element kan jag säga ... en kille jag gärna skulle ha på min sida 


Feng sui är alla 5 elementen 


Kanske så jag har nu ... snart ;-) 


1 kvar ... ååå det ska nog vara en lång tung halvtjock segis som lagar mat åt mig och njuter av detsamma som mig . En typisk bulldegs grabb ... sen är jag nog nöjd hehe

Ovido - Quiz & Flashcards