Direktlänk till inlägg 30 april 2015

Min mamma får ha sin sociala umgänge via mitt cafe!

Av Maria Karlsson - 30 april 2015 09:54

Morsan alltid suttit hemma


Jobbat med bokföring via A.B mina föräldrar haft


Men mamma får pension då vill nog hon ha sin samma trygghet kvar och ska jag ordna så hon får socialt utbyte 

Får börja lära sig vara bland folk och umgås då måste jag ha ett cafe ...


Mamma alltid stått hemma lagat mat ordnat fika och alltid haft massa besök, köksbordet har alltid varit fullt med folk. 


Och eftersom min mamma är mest van i beteende av det samvandet av socialt är det ju jättebra om min mamma kan ta sin del av pensionen i mitt cafe 


Hon behlver det och pappa behöver få komma hemifrån ha något eget för han är ju en typiskt överaktiv man med gamla värderingar


Bara är så ... 


Därför ska min mamma hjälp mig i mitt cafe ... det har jag bestämt! 


ORDNA! 


Åååååhhhh herregud ... kom på att tänk om jag får en utländsk vlandras sladdis ååååå hela gans släkt ska jag ta hand om oxå! 

Men herregud ! 



Kommer få ha en speciell kassa knapp för släkt rabatt för betala.får ni allt ändå för strömmen el värmen osv. 

Kan bjuda på släktrabatt ... inge mer! 


Ååååhhh herregud vilka storhelger det kommer bli åååhhh my god! Blir ju jobbigt det här för mig haha haha haha 


Nåväl jag lovat ta hand om mina föräldrar om än farfar som sa åt mig ta hand om farmor ... så tror jag farfar anser jag ska ta hand om mamma o pappa oxå, å det cet dom för jag är enda dottern som tjänat minst men givet mest av det jag har ... SÅDESÅ


Nåväl 


ORDNA!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards